Tog mig tid att mysa med hästarna idag. Gr...

foto1127 (MMS)

Tog mig tid att mysa med hästarna idag. Grande stod och var jättemysig och Helge var lugnare än vanligt att försöka mysa med. Red inte idag men ska rida Grande imorn. Idag fyllde jag spån och pysslade i stallet mest. Helgen som gick har varit hektisk. I lördags jobbade jag först sen åkte jag till granngården för att köpa lite fodertillskott till hästarna. Tog hand om stallet sen lastades skotrarna inför söndagens tur. Vilken var helt underbar! Vi åkte hemifrån 8. Satt på skotern halv tio och körde nästan oavbrutet till lite efter tre. Sjukt kul men det var lite för lite snö så det blev skumpigt ibland. Åkte med tre killar som körde som dårar så jag hade svårt att hänga med. Körde fast 4 ggr, lyckades ta mig lös en gång själv iaf :) Lyckades välta en gång också och höll på att få skotern över mig men det gick bra. Har väl lärt mig rulla undan efter alla gånger jag ramlat av hästarna :) Var på mysigt luciafirande igår. Kusin var lucia och hon var så fin och sjöng lika vackert som alltid. Dusch och sen vill jag sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0