Nyförvärvet.

Nya favvo-schabraket!
Fick det av älsklingen i julklapp och jag tycker det är snyggt! Har varit och tittat och klämt på det många gånger men eftersom jag lovat honom att inte köpa fler schabrak (han tycker visst att de ca 20 jag redan har räcker) så har jag gett fan i att köpa det. Och så fick jag det av honom i stället. <3
Har ett likadant fast vitt med röd och blå kant som också är en favorit. Dessutom matchar båda med min Kingslandjacka =D



Helge ser ut som nedan nuförtiden. Långhårig och överlinjen vi hade kommit en bra bit på har ramlat ner en aning igen. Han har ju stått över två månader nu så det är väl sånt som händer. Är nöjd att han inte fallit ur än, han får hö, korn, mineraler och kalk och håller sig fin i hullet än så länge.



Idag ska jag gå med honom en kortis. Det blir även mitt träningspass för dagen =) Brukar bli helt svettig när jag går med tokstållen. Men jag ska inte gnälla över att han är pigg och glad. Han behöver uppfostras lite bara. Som han har behövt alla år jag haft honom hehe.

Har ont i halsen så blir inga skidor idag. Vilar och tar kanske ett gympass imorn igen. Känner inget från gårdagens pass men det kommer. Det vet jag. Har hållt igång hela förmiddagen men när man väl tar det lugnt sätter träningsvärken fart. Skönt att känna att man gjort något!


Kommentarer
Anna

Asså shiiiiiiiiiiit så snyygt :P

2010-12-30 @ 21:04:29
URL: http://jernpiller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0