1 dec.




Har både fixat stall, gymmat och ätit efter jobbet. Körde gym lite mer än en timme och det var så skönt! Tränade både mage (viktigast, såklart), armar, ben, rygg och rumpa. Imorn ska jag banne mig ha ont överallt, så de så!

Elin red Grande barbacka i skogen idag och Helge vilade. Imorn ska jag ut och gå med honom en sväng.
Han tycker inte att det är kul alls att inte bli riktigt motionerad. Blir en riktigt mysdag med honom i morgon. Idag när jag var och fixade med Grandes täcke gnäggade han till mig och var inte alls nöjd förän jag kom och klappade på honom ist. Sötnöten =) 

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch sen blir det nog soffan resten av kvällen. Bra tv-dagar de där onsdagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0