Söndag

Här försvinner dagarna som en avlöning i vanlig ordning.
Igår så jobbade jag 6 timmar, fixade stall och sen 20årsfest för lillasyster.
Idag var jag i stallet halv 11, åkte och red markarbete med Helge, åt lite mat, byggde hage, städa hemma och nu ska vi göra tacos! ÄNTLIGEN TACOOOS!
Det gick hur som helst jättebra att rida Helge. Marie-Lousie, Roger och Andreas var med och drillade mig. Skitbra!
Man vet ju vad man ska träna på men ändå glömmer man bort det.
"Räta på dig"
"Bak med axlarna" Osv, ropades det i ridhuset i tid och otid. Riktigt bra att bli tillsagd så man kommer ihåg, dock lyckades jag glömma det i allafall =)
Helge var såååå duktig! Han har inte gjort så himla mycket bomarbete under ryttare, förutom hoppa riktiga hinder då, men han gjorde det han skulle och jobbade på så bra. Jag blev så stolt över min lilla kråka.
Här är några otroligt dåliga bilder från träningen =P
På de två översta bilderna släpper jag allt stöd i handen för att se om Helge går kvar och löser allt själv eller om han är i obalans och snubblar sig över. Han var i bra balans =)
Även här får han sköta allt medan jag står i fältsits.
Han ben försvann visst också.
Som ni ser finns det väldigt mycket att träna på men jag är nöjd med passet ändå. Helge var super och det var skitkul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0