Nyfriserad.

Idag var jag hemma från stallet halv 7! Det regnade ju hela dagen så hästarna fick gå in tidigt och båda fick vila. Jag var hos i frisören flera timmar och fixade stallet efter det. Skönt att få ta det lite lugnt nångång på kvällen =) Köpte dessutom med mig pizza hem så jag behöver inte ens laga mat. LYX!
Håret blev bra. Lite ljusare bara och topparna klippta. Jag vill egentligen ha det mörkare men har blekt det sen typ mars nu så det var väl fan också om jag inte skulle göra det ljusare nu när det äntligen går =) Får bli mörkt igen nästa gång. Trivdes riktigt bra med mörkt hår!
Måste skryta med att läkaren som tog hand om min knivskurne kollega undrade om det jobbade en doktor på hans jobb för det var så bra omlagt. Hihi, lite stolt minsann.


Kommentarer
evelina

Duktig du! blir man stolt:)

2010-08-18 @ 23:08:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0