Fullt upp!

Det händer saker hela tiden nu.
Är det inte hopp eller dressyrträning så är det nån som fyller år/har fest, hämtas hö, skjutsas folk osv osv.
I helgen är det tex kanske Älvdalen ikväll, fest hos Bennbergs imorn, hämta hö på söndag om jag har tur, nästa helg tänker jag fylla år och ha fest, helgen efter det har syster fest. Som sagt, det händer saker och även om det är lite stressigt så är det jättekul!
Idag tex så har Helge och Marie-Lousie hoppat. Det gick jättebra idag! Han tog för sig, kröp inte intill knappt alls utan trampade hellre av lite tidigt och han är mer framåt överlag. Han är dock inte så rapp i frambenen än men det kommer väl med mer rutin och markarbete, han gjorde några riktigt bra språng på slutet iaf.
De skuttade en bana på 90 ungefär men 80 på oxrarna då han bara hoppat oxer typ en gång förr.
Hua vilken låång man han har fått : / Dags att göra något åt.
Nu ska jag äta mat som älsklingen lagat. Mmmm, skulle vara skönt med en filmkväll ikväll känner jag. Men Boppers lockar något hemskt mycket det med! =P


Kommentarer
Rebecka

fina :)



Hur kommer det sig att det är så många som rider honom?

2010-08-13 @ 19:54:22
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Marre

Kör inte slut på dig bara! :) säg till om du vill ha hjälp med stallet och hästarna nån dag, jag är ju som sagt ledig.



Gick sjukt bra idag, så himla ball häst du har! Har en riktigt bra kännsla på det här :D

2010-08-13 @ 20:13:45
URL: http://clarquists.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0