Susannas dag idag.

Jobbade över en halvtimme ungefär idag. Har så mycket att göra på eftermiddagarna att jag inte hinner jobba så mycket som jag egentligen behövt. Det vräker in order så vi får jobba övertid om vi vill. Inget tvång än så länge vilket är skönt. Det är bra att kunna ta lite då och då.
Blir inget mer den här veckan dock för imorgon ska jag på Peter Eriksson clinic och på fredag ska Helge hopptränas vid 16 tiden. Får bli ett ryck nästa vecka.
Idag var det också hektiskt efter jobbet. Det var bara att mocka och fixa det jag hann i stallet, lasta Helge och åka på dressyrträning. Jessica som red idag igen.
I början var han motsträvig och tjafsade emot bettet en del men på slutet blev han riktigt fin. Dock behöver han mer framåtbjudning överlag.
Nu hinns det inte med mer, är tydligen dags för namnsdagsmys =)
Duktig högerframtass.
Hej så länge!


Kommentarer
Jessica

Hu, dålig sits idag igen ser jag! Kände att jag var lite ur form idag, sorry för det... Men det syns att han börjar få upp ryggen bättre, lite mera tryck bara på det så blir det bra! Ska göra bättre ifrån mig nästa gång!

2010-08-11 @ 21:49:12
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0