På väg till falun och ska se bio. Inseptio...

foto0480 (MMS)

På väg till falun och ska se bio. Inseption blir det, den ska tydligen vara bra... Hade en jättekul kväll igår på min födelsedag. Bästa vännerna, god mat och presenter förstås ;p Tack så sjukt mycket! Blev så nöjd och glad. Nu kan jag lukta på blommor, sova gott, shoppa, gå på konsert, vara fin i smycken mm. En hemskt lyckad dag, kväll och natt. Extra kul att mina klasskompisar från gymnasiet kunde komma, vi hade mycket att prata om. Tessan sov över hos oss och på i förmiddags stack vi ut och red. Helge var väldigt spänd början men lugnade sig när vi kom upp i skogen och travade. Han var iaf väldigt fin, lätt i munnen och pigg. Galoppen blir bara bättre och bättre, han orkar korta sig mer och mer. Nu ska jag visst köra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0