En söndag.

Har inte hunnit sitta vid datorn förän nu. Vi har haft sovmorgon till 10 idag, fast vi vaknade lite från och till från halv 9 typ så det kanske inte räknas.
Iaf så monterade A ner sängen och fixade lite medan jag fixade stallet sen har vi skjutsat den till farfar, hämtat en skrivbord, tagit in en annan säng och fixat så det blev riktigt bra hemma. Bytte 160 säng mot 120 =P Men det gick inte att hålla ordning med den stora sängen, den tog sån plats.
Vid 19 åkte vi och stack ut med hästarna. Jag red Helge och A gick med Grande. Blev runt byn i bara skritt. Bra för hästarna att få gå på asfalt ibland och inte bara i sanden vi har här i skogen.
Hade inga spec krav på Helge men tyckte han hade ett bra stöd på tygeln när jag bad honom om det.
Nu blir jag visst ivägkörd från datorn =)
Imorn blir det hoppträning med Grande! Yeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0