En bild från igår då jag tog med mig båda ...

foto0496 (MMS)

En bild från igår då jag tog med mig båda hästarna ut i skogen. Det var kul att det gick, iaf skapligt :) Idag ska Jessica rida dressyr på Helge. Ska bli intressant att se hur det går nu när de haft uppehåll ca 2 veckor. Kameran ska givetvis med så jag lägger in några bilder sen. Efter träningen ska jag färga håret om jag hinner. Mörkbrunt med lite ljusare slingor tänkte jag. Nu när jag äntligen fått blont hår efter ett halvår så blir det mörkt igen :) Cant wait! Ska försöka pilla med en rolig grej ikväll också om tiden räcker till. Vad det är får ni se om några veckor. Fick lite huvudbry om en annan rolig sak en vän pratade om..hade varit helt fantastiskt kul, troligen genomförbart och det skulle förändra både mitt, Andreas, hästarnas och några andras liv för en tid, men det blir det nog inget av med även om det vore en kul grej! I helgen ska syster ha 20årsfest så det blir också kul. Så ska jag rida markarbete på Helge på söndag vilket också blir kul. Dock ingen hoppning den här veckan, får försöka nästa ist. Just ja, ska ju jobba på lördag också. Det är jättestressigt på jobbet nu. Massor att göra så jag tänkte passa på att tjäna nån extra krona, det behövs alltid! Andreas ska också jobba så jag slipper gå upp tidigt själv.



Kommentarer
Rebecka

kul idé, ska pröva att ha Pluto som handhäst när jag rider Santos :)

2010-08-27 @ 12:26:13
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0