Promenad.

Det blev en promenad innan filmen faktiskt. Gick efter grusvägarna där vi red tidigare idag. Jättemysigt. Det blev väl en halvtimmestur ca och nu skulle A spela innebandy. Fjollsport =)
Vi fick lov att fulposa lite, såklart.
Väl hemma så hamnade jag framför datorn, igen.
Surfade lite på Hammars och fick se lite snygga stallinredningar.
Tänk om man hade ett stort egenritat hus och stall med den här inredningen :love:
Det vore verkligen drömmen att få rita sitt eget hus och stall. Jag vill bli arkitekt, rita hus, planera trädgårdar osv men får se. Blir inget plugga med två hästar iaf. Om jag inte vinner på lotto eller nåt först :grin:
Strax ska jag se Halv åtta hos mig. Det är det enda matlagningsprogrammet jag gillar. De verkar ha det så kul och Helge Skoog är ju klockren. När pojke kommer hem ska vi kolla klart på filmen  (jag lär väl somna igen) sen blir det sängen. Ska ju upp 05.30 imorn :cool:


Kommentarer
Matilda

Ja visst är det sjukt. Jag är evigt tacksam att jag är mittemellan så jag verkar kunna ha allt men tycker synd om de som är pinnsmala eller kraftiga.

2010-04-05 @ 19:28:54
URL: http://showjumper.blogg.se/
Ida

Herregud vad med snö!!! Okey, jag ska sluta klaga på direkten! :D haha

2010-04-05 @ 19:39:03
URL: http://inhast.blogg.se/
Hoppbloggen

Mysigt med en promenad!

- Den där stallinredningen skulle man verkligen inte tacka nej till! (drömmer mig bort lite).



SV:Jag är nog inne på samma som dig, klassiskt svart / grått eller brunt som passar till alla hästar och alla outfits. Häftigt skulle det nog vara om man kom in matchandes till dessa skydd.

2010-04-05 @ 19:45:13
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0