Idag igen..

Maten står och puttrar (steks) på spisen och i ugnen står klyftpotatis som strax är klart. Är SÅ hungrig! Provsmakade en potatis och kände hur längesen det var jag åt sist.
Sötnöten har rullat köttbullar som vi ska tjocka i oss snart. Jag har faktiskt cyklat till och från stallet plus ridit ett rejält pass på Grande så jag får tom tjocka i mig popcorn efteråt. En underbar tvkväll som denna.
Jag menar: Halvåtta hos mig. Ugly Betty. DHW och Cougartown på samma kväll! Min kväll är gjor. Jag rör mig inte utanför tv:ns räckvidd. Tur det är öppen planlösning så jag kan ta mig till köket och ta tag i disken i pauserna iaf =)
Jag red ju Grande ja. I början var han sådär vårknäpp som han blir ibland. Alltså tycker att han ska bestämma, tar inte skänkeln, inte förän han själv tycker det och då ska man antingen flyga i luften eller kicka, han ska vara boss helt enkelt men idag var han rätt lindrig. Han var fin ibland iaf och det kändes bra men jag fick se det på kort och det såg HELT förjävligt ut! Jag blir så jävla less på att jag suger på att rida. Helge ska få bli körhäst så han slipper bli riden av nån jävla sopa, om han nu blir bra nångång.
Nej- inte på det bästa humöret nej....
Blev inga nya däck idag så jag åkte bil heelt i onödan till jobbet =) Blir cykeln imorn och fredag ist.
Bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0