Träningsfilm.

Jag slänger in en till film på Helge. Det här är för några månader sen då jag tränade dressyr för Annika.

Annika red Helge i söndags och han var så otroligt fin! Hon kan plocka fram det bästa hos honom och ska rida honom på torsdag igen. Då ska jag se till att filmkameran funkar som den tyvärr INTE gjorde i söndags :mad:
Dagens plan för hästarna är att jag och Stina ska rida ut dom en sväng runt byn, eller där det nu går. Skogen går inte pga av all snö/slask. Grusvägarna börjar bli livsfarliga pga tjällossningen och skritta på asfalt med brodd är ju heller ingen hit.
Efter stallet ska vi till mamma och pappa och umgås med dem och några bekanta från Eskilstuna som är och hälsar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0