Tränat.

Idag har jag varit en hurtbulle på riktigt!
Började med att rida Grande.
Tog hoppsadeln och tänkte bara lalla lite idag när han gått skapligt hårt i två dagar. I början blev det lall också men sen tänkte jag om och jävlar vad fin han blev. Tänk att jag kunde rida honom så bra i hoppsadeln =)
Det var kul, och förbannat jobbigt.
Han är stor, jag är liten....eller klen.
Vi red förbi mamma och pappa en sväng och gick ner på ängen lite sen fortsatte vi i skogen.
Kom hem och var helt slut men då var det följa Stina, Mon Amie och Lady ut i skogen och springa, mockning, packa hö, fixa mat, vatten, ta ner Helges sjukhage och bygga ny sjukhage (han har trampat sönder den han hade) kvar och sen fick jag äntligen åka hem.
Tränade mage och armar hemma sen stack jag ut och sprang lite till och gjorde utfall.
Hemskt duktig! Tom så nöjd att jag skriver om det här. Säkert hemskt ointressant.
Iaf så har jag slöat i soffan sen dess och väntat (och väääntat) på att A ska komma hem och nu har han gjort det.
Ordningen återställd. Dessutom hade han med sig pizza =)


Nu är klockan sent så ska försöka gå och sova. Jobbet börjar ju så hemskt tidigt....zzzzzzzzz


Kommentarer
Anna

Tack så mycket :)

2010-04-19 @ 14:55:56
URL: http://showjumpersgroom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0