Lat måndag.

Vaknade i morse av att solen sken in genom fönstret och termometern stod på + 10! Råkade somna om en sväng och helt plötslig var det inte alls lika varmt och det hade blivit mulet. Tråkigt men hur som helst åkte jag till stallet och jag och Stina red ut en sväng runt byn på grusvägarna och förbi sjön där vi tog lite kort.
Helge ser ut som en ponny =P
Grande och Stina.
Helge var helt okej att rida, dock tjurig som ett sto och kickade lite i galoppfattningarna. Jag börjar få pli på honom i galoppen och det blir ju så mycket jobbigare då så han blir förbannad den lilla kraken.
Apropå Kraken så har vi nyss sett andra Pirates filmen och nu är A iväg och hyr den sista. En riktig seg måndag/söndag med andra ord...lovely! Och igår lyckades jag naturligtvis somna halva filmen :D
Imorn är det jobb igen och det känns ju förjävligt! Men man ska väl vara glad att man har ett jobb iaf.
Ska dessutom försöka jobba över nån timme imorn för på torsdag ska jag sluta tidigare pga att Annika ska rida Helge vid 4. Nån som vill följa? =)
Nu ska jag slänga i en tvättmaskin och få av mig hästkläderna innan det blir dags för nästa film. Kanske ska vi klämma in en promenad där imellan nånstans också.


Kommentarer
Sara

Sv; jaa hon är så söt :) får ta mer bilder på henne någon dag när det är finare väder och lägga ut :D ja det är hon :) tack så mycket! :) ja precis!:) Travare är faktiskt underbara som ridhästar, alla kanske inte passar som det men dom som gör det! och det är jätte roligt att utveckla henne själv! fin blogg du har!:)

2010-04-05 @ 17:21:53
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Louise - Fån hästrygg till flygplan ToR

sv:

- Tack, vad kul att höra! Han är efter Aerline H - Labrador :)

2010-04-05 @ 18:08:35
URL: http://formone.blogg.se/
iana

Jag försöker gärna följa med på torsdag... Ska se hur det blir på jobbet...

Men nu är det sista tok-veckan!!

PS: Har saknat ditt bloggande!

2010-04-05 @ 18:58:52
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Elinore

SV: jaa nästan allt är bort men det var helt sjukt i dag för det snöade jätte mycket!! haha helt sjukt! :D

2010-04-05 @ 19:48:41
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0