April april.

Jag tror inte jag har lyckats blivit lurad idag. Inget jag vet om iaf. Har inte heller lurat någon, än :angel:
Det är grymt skönt med "påsklov" hur som helst. Det känns konstigt att vara ledig 5 dagar i rad men väldigt välbehövligt!
Idag har jag kört in hö på skullen och fixat stallet på förmiddagen så det var helt klart innan vi skulle iväg på kvällen.
När det var tog jag det lugnt hemma bara. Vi bakade en sjukt god sockerkaka, lagade mat, åt och sen var det dags att åka till stallet igen.
Jag, Helge, Stina och Mon Amie skulle nämligen åka iväg och löshoppa. Helge har ju inte hoppat efter operationen så det var väldigt spännande att se om han kunde hoppa efter allt han gått igenom. Och...tja...hoppa, det kan han. Iaf utan ryttare och små höjder. Det visar sig hur det går sen men so far so good!
Glad påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0